Stappenplan CBL
jos sanders; Mariëlle Verhoef
Hoe word je een ‘responsief individu’?
Mariëlle Verhoef
TARGET-tool
Gwen Weeldenburg; Len Kromkamp; Lars Borghouts; Pepijn Verburg; Nicolai Brodersen Hansen; Steven Vos
Exploring the concept of school belonging
Kylie Alink; Eddie Denessen; Gert-Jan Veerman (Lector); Sabine Severiens
...is het veilig...
Gerda Jansen-Bomhof (Student); Ruth Vermaat (Begeleider)
Doorgaande lijn tussen peuters en kleuters binnen KC
Jorieke Batterink (Student); Marleen Assen (Begeleider); Wouter Krol (Begeleider)
Pilletje hier, pilletje daar
Wina Smeenk (Lector); Eva James (Onderzoeker)
Statushouders voor de klas Windesheim : derde evaluatie
Martha Magee (Lid Lectoraat); Sjiera de Vries (Lector)
Van vraag naar antwoord, Het “vragenkompas” als effectieve begeleidingsstrategie van leervragen?
Harry Stokhof
Writing-to-learn in biology and mathematics teacher education: promoting students’ topic knowledge and insight
A.C. van Dijk; A.J.S. van Gelderen; F. Kuiken