“Mooi is het meisje, maar lelijk is d’r moer”. Over wat idiocultureel muziekonderwijs zou kunnen zijn
Bisschop Boele, Evert
Theory of Practice
Bisschop Boele, Evert
Compensatoir toetsen komt kwaliteit hoger onderwijs wél ten goede
D.M.A. Sluijsmans; E.J. van Bekkum-Swager; L. Delnoij; J. Cohen-Schotanus; K. Visser
Betekenisvolle interactie in breakoutrooms bevorderen om online integratie onder deeltijdstudenten te versterken
J.L. Louwerse; D. Sprokkereef; J.S. Rozendaal
Effectief docentgedrag om denken binnen online afstudeerbegeleidingsgesprekken te bevorderen
M. Steenbruggen; A. Voerman; J.M.M. Kaskens; L. van Schie
Wie kiest de muziek?
Bisschop Boele, Evert
Muziekonderwijs in Beweging
Bisschop Boele, Evert
Programmatisch toetsen: de ontwikkeling van studenten volledig in beeld
Bas Agricola; Linda Jakobs; Marion van de Wijdeven
Rebuilding Young Lives
Barbara van der Ent (Lid Lectoraat)
Triggered and maintained engagement with learning among gifted children in primary education
Saskia Snikkers (Onderzoeker); Johan Hoekman (Onderzoeker); Alexander Minnaert (Onderzoeker); Aziza Mayo (Lector)