De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Actieve Betrokkenheid bij onderwijsevaluatie en –uitvoering

Creative Business (Rotterdam)

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Actieve Betrokkenheid bij onderwijsevaluatie en –uitvoering

Creative Business (Rotterdam)

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Een hogeschool waar participatie van studenten vanzelfsprekend is, dat is de droom die het project Students as Partners bij Inholland hoopt te verwezenlijken. In 2023 kreeg Rutger Kappe, lector Studiesucces bij Inholland, de Comeniusbeurs voor het project Students as Partners (SaP).

Samen met de lectoraten (en leden): Authentic Leadership (Jürg Thölke, Senka Rebac), Design Thinking (Guido Stompff) en (Melissa van de Laar) ging hij aan de slag met een fundamentele verandering in de relatie tussen studenten en docenten. Binnen SaP zijn inmiddels meerdere pilots gestart om studenten gelijkwaardig te betrekken bij alle fasen van het onderwijsproces, van ontwerp tot implementatie.

Op 1 oktober presenteerden de deelnemers hun ervaringen. De poster ‘Actieve Betrokkenheid bij onderwijsevaluatie en –uitvoering' maakte onderdeel uit van deze presentatie.

OrganisatieHogeschool Inholland
AfdelingDomein Creative Business
Domein Onderwijs en Innovatie
LectoraatStudiesucces
Design Thinking
Datum2024-12-06
TypeAndersoortig materiaal
TaalOnbekend

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk