Integrating internationalised learning outcomes
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Integrating internationalised learning outcomes
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Integrating internationalisation in learning outcomes and assessment has long been known to be a key issue in higher education. However, getting buy-in from academics and incorporating learning outcomes into a programme’s larger internationalisation goals can present a challenge.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/josbeelen/
Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Afdeling | Faculteit Management & Organisatie |
Lectoraat | Lectoraat Global Learning |
Gepubliceerd in | EAIE blog EAIE, Amsterdam |
Datum | 2019-03-13 |
Type | Artikel |
Taal | Engels |