Werkwoordspelling op het Theresia Lyceum
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Werkwoordspelling op het Theresia Lyceum
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De werkwoordpsellingvaardigheid van leerlingen op het Theresia Lyceum in Tilburg gaat niet achteruit. Naarmate leerlingen langer op school zitten en een hogere vorm van onderwijs genieten gaan de resultaten erop vooruit.
Organisatie | Fontys |
Gepubliceerd in | www.omologie.nl Ons Middelbar Onderwijs |
Jaar | 2011 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |