De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Nieuw logo voor Juventus: gewaagde keuze of logische zet?

Open access

Nieuw logo voor Juventus: gewaagde keuze of logische zet?

Open access

Samenvatting

Er is de laatste dagen veel commotie over het nieuwe minimalistische logo van Juventus. De Italiaanse topploeg, met notabene als bijnaam de 'Oude Dame', koos voor een erg jong embleem dat meer wegheeft van het logo van een nachtclub dan van een 120 jaar oude voetbalclub. Het lijkt misschien een gewaagde keuze die de fans op hun achterste poten krijgt, maar als we het vanuit professioneel oogpunt bekijken is het helemaal niet zo’n onlogische zet.

OrganisatieFontys
OpleidingSPECO, Sport & Media
AfdelingFontys Economische Hogeschool Tilburg
Datum2017-01-19
TypeBijdrage aan periodiek
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk