De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Wat verbindt mensen aan een merk d.m.v. social media?

De perceptie van de realiteit is belangrijker dan de realiteit zelf

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Wat verbindt mensen aan een merk d.m.v. social media?

De perceptie van de realiteit is belangrijker dan de realiteit zelf

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Mijn onderzoek spitst zich toe op merkbeleving; wat verbindt mensen aan een merk d.m.v. social media? Op een luchtige manier geef ik inzicht in de resultaten uit een grondig onderzoek. De pijlers in dit onderzoek zijn "Psychologie", "Merkidentiteit", "Merkimago" en "Social Media". Mijn onderzoek heb ik, gecombineerd met de visie van enkele toonaangevende goeroes uit dit vakgebied en overgoten met kennis uit de praktijk

OrganisatieNHL Stenden Hogeschool
OpleidingCommunication & Multimedia Design
AfdelingAcademie ICT & Creative Technologies
Academie Technology & Innovation
Datum2012-09-27
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk