Vak het Gedrag!
Bewust onbewust sturen in het verkeerWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Vak het Gedrag!
Bewust onbewust sturen in het verkeerWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Wat te doen als wegbeheerder met een onveilig kruispunt dat eigenlijk aangepakt moet worden, maar waarvoor een beperkt budget beschikbaar is? Het Regionaal Orgaan verkeersveiligheid Fryslân (ROF) stelde deze vraag eind 2014 aan de provincie Fryslân vanwege 41 knelpunten op de Friese provinciale wegen die vanwege een beperkt budget niet op korte termijn aangepakt konden worden. Inmiddels heeft het ROF een antwoord op deze vraag na een afstudeeronderzoek van verkeerskunde-student Hendrik Jellema van de NHL Hogeschool
Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | Ruimtelijke Ontwikkeling |
Afdeling | Academie Technology & Innovation |
Partner | Regionaal Orgaan verkeersveiligheid Fryslân (ROF |
Datum | 2015-06-02 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |