De startende leraar in het basisonderwijs
Goede leraren zijn de sleutel tot succes voor passend onderwijs.Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De startende leraar in het basisonderwijs
Goede leraren zijn de sleutel tot succes voor passend onderwijs.Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit onderzoeksrapport geeft antwoord op de vraag in welke mate startende leraren zichzelf competent achten in het begeleiden van leerlingen met een extra ondersteuningsbehoefte. Dit onderzoek heeft plaatsgevonden binnen het beleid van Passend Onderwijs.
Datum | 2014-12-17 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |