Het (blijven) verbinden van de millennials
Een onderzoek naar de wensen en behoeften van de millennials binnen sc Heerenveen, om het aanbod beter af te stemmen op deze generatieWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Het (blijven) verbinden van de millennials
Een onderzoek naar de wensen en behoeften van de millennials binnen sc Heerenveen, om het aanbod beter af te stemmen op deze generatieWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit onderzoek is gekeken naar sc Heerenveen en de kwaliteiten van de diensten en/of producten die deze club levert in relatie tot de millennial-generatie.
Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | Leisure Management |
Afdeling | Academie Leisure & Tourism |
Partner | SC Heerenveen |
Datum | 2017-03-21 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |