Strategic Marketing Plan
Detailed analysis in order to improve the attractiveness of the city of Friesoythe for the adolescents and young adultsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Strategic Marketing Plan
Detailed analysis in order to improve the attractiveness of the city of Friesoythe for the adolescents and young adultsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
The problem statement is that the attractiveness of the city of Friesoythe seems to disintegrate
especially for the adolescents and young adults. The project of this thesis was to find out how
the attractiveness of the city of Friesoythe can be improved for the adolescents and young adults
living in Friesoythe.
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |